I söndags gjorde jag ju första tremilen.

I tisdags blev ett riktigt långpass på Mösseberg. De hade fått till riktiga kanonspår. Drygt fyra mil fick jag till och till en början hade jag bra fart under skidorna. Mot slutet kroknade jag rejält men skönt ändå att få ett långt skidpass i kroppen.

I går blev skidträningen lite kortare då jag var med familjen i Götene. Två sträckor á 8,7 km blev det för min del i alla fall.

Jag är nu uppe i 42 mil längdskidor i vinter. Det känns inte helt fel. Hoppas nu bara att vintern får vara kvar hela perioden fram till Vasaloppet.

1 kommentarer

Malin

30 Dec 2010 18:30

Tack detsamma Anders! :)

Hoppas att du får en bra uppladdning fram till Vasaloppet och att det går riktigt bra!

Och naturligtvis att du kan springa snart igen!

Kommentera

Publiceras ej