När jag summerar min träning i mars månad kan jag lätt konstatera att det inte har blivit många pass. 8 timmars träning får jag ihop det till, och det är inte OK.

Visserligen var jag sjuk i början av månaden och sen har jag varit bortrest med jobbet men jag borde ändå fått ihop betydligt mer träning.

Visst kan man se det här som en vilomånad och välbehövligt inför träningen för Vasaloppet 2014. Men då ska man tänka på att jag opererera mig snart och då missar jag ännu mer träning. Jag har inte fått någon tid än men det lutar åt nån gång mitten/slutet av april.

Denna vecka har jag ändå tränat ganska OK. Idag blev det till och med premiär för rullskidor i det fina vårvädret. Alltid nåt.

1 kommentarer

Magnus

05 Apr 2013 07:48

Låt det inte gå för länge mellan uppdateringarna på bloggen. Kul att läsa!

Kommentera

Publiceras ej