Idag har jag kört ett ganska lätt intervallpass där jag började med en 800-metare och sen 4 set med först en 200-metare och sen en 400-metare. Ville inte köra på för hårt i och med att jag ska tävla på lördag (Karlssonloppet i Mariestad). Tävlingen är inte jätteviktig direkt men det kan vara bra för självförtroendet att springa snabbt där.

Kanske kommer även Lennart "Rosa Pantern" Hansson dit. Han dyker upp lite här och var på löpartävlingar. Första gången jag träffade honom var på Lidingöloppet i fjol då jag sprang förbi honom på upploppet.

Sen har jag träffat honom på flertalet tävlingar. Senast i lördags på Rådalunken var han på plats och sprang in på 1:13 och vann H55 ganska klart. 

Och han hade sin bil med sig också. Var bara tvungen att ta en bild på den:



Gå gärna in på hans hemsida http://www.rosapantern.com. Där kan ni läsa om denna underbara man från Lindome.

Kommentera

Publiceras ej