Idag har jag varit i Skövde och jobbat. Efteråt skulle jag passa på att springa lite på Billingen. Det är ju så kuperat där. Jag åkte upp och skulle byta om när jag märkte att jag inte fått med mig några byxor att springa i.  Det blev en del svordomar uppe på Billingen kan jag säga. Jag funderade ett tag på att springa i bara kalsongerna men det hade nog sett bra underligt ut. Fick en tanke att åka ner till Skövde och köpa ett par byxor men jag bestämde mig för att åka hem istället.

Det blev ett försök till terrängpass i Petersburg istället. Det är inte jättebackigt där men jag försökte söka upp de backiga partier som finns. Jag blev i alla fall rejält trött i benen så det gav nog en del i alla fall.

Jag har även anmält mig till en resa till skidtunneln i Torsby i november. Jag har inte haft mycket tankar på skidåkning i sommar men skidtunneln ser jag fram emot. Då ska jag se till att ta med mig ALLT jag behöver.

3 kommentarer

Björn

27 Aug 2009 20:56

Hade du ingen mössa med dig?

Du hade ju kunnat bli Skaras egen "Rosa Panter".

Eller "Tiger"...(om den varit randig).

MarathonJohan

28 Aug 2009 08:31

Naken? Det föll dig aldrig in? Du hade nog fått en del blickar efter dig i alla fall :)

Janne

29 Aug 2009 19:10

Du skulle ha valt att träna naturlig löpning... :)

Men det kanske var klokt av dig. En ensam tjej i spåret kanske skulle fundera vad du var för någon.

Kommentera

Publiceras ej