Igår blev det som jag skrev tidigare en tur till Skövde och berget Billingen. Lila milen där är grym och gjorde mig inte besviken den här gången heller. Det är verkligen perfekt träning för sista helgen i september.

Det kändes också riktigt bra när jag sprang. Jag orkade båda varven utan att krokna helt och det är jag nöjd med. Tiderna på varven (44.40 och 46.08) är jag också väldigt nöjd med. Det ska jämföras med 48-49 minuter i fjol.

Nu ska jag fortsätta att få till mycket backar i min träning även om det är svårt i Skara.

1 kommentarer

Andreas

17 Aug 2009 17:09

Kul att du kan köra på hårt trots att du hade problem med stortån tidigare! Jag har själv opererats för hallux rigidus men fått problem igen efter drygt två år. Hur fick du ordning på dina problem? Om du har lust får du gärna maila och berätta! //Andreas

Kommentera

Publiceras ej