Vi har trädgårdsmöbler i plast som vi har haft sen vi flyttade in i huset för fem år sen. I eftermiddag var det fint väder och då satt jag och läste bok. Efter ett tag tänkte jag luta mig lite tillbaka och då brakade det plötsligt till. Stolen hade gått sönder. Fick höra en liten pik från min sambo att jag nog vägde lite för mycket...
image3
Men det fanns ju fler stolar. Jag tog helt enkelt en ny. En halvtimma senare brakade det loss igen. Plötsligt satt jag på marken med stolen i bitar under mig.

Tydligare tecken än så kan man väl inte hitta? Lite senare var jag på väg ut på en löprunda.

Jag springer mycket runt Hindsbosjön, en slinga som är ca 2 km. Jag sprang två varv och fick faktiskt en ganska bra tid om man jämför med i april då jag var i bra form. Så det känns ju bra. Ingen känning i höften heller för den delen.

Men man undrar ju vad som ska gå sönder härnäst...

2 kommentarer

Ulrika

01 Aug 2007 08:19

Dax att köpa nya trädgårdsmöbler, rea överallt...
Rea på Rusta, rea på Rusta.......

Fredrik

02 Aug 2007 15:13

Polisanmäl. Det är ju uppenbart att du har en antagonist som först skruvat loss styret på cykeln och sedan varit framme med bågfilen på utemöblerna. Har du någon nemesis som inte skyr några medel i sin besatthet av att hindra dig att nå 6.59.59?

Kommentera

Publiceras ej