Jag har sen årsskiftet kört LCHF-diet. Har länge funderat på det men det har liksom aldrig blivit av. När jag sen läste en bok om ämnet tog jag tag i det. Nu har jag hållit på i nästan 2 veckor. Jag hade tänkt att köra Januari ut och sen göra en utvärdering.  Jag skulle gärna tappa några kilo men samtidigt inte känna mig orkeslös när jag tränar och tävlar. Återstår att se hur det utvecklar sig.
 
Annars har jag haft en ganska lugn vecka och faktiskt ett enda längdskidpass som avklarades idag. Det blev ett långpass på Billingen där det var massor med skidåkare. Blev en del åkning i skatebädden men det spelar mindre roll. Kul att se så många i spåret.
 
Träning vecka 2 2013:
 
Måndag: Vila
Tisdag: Vila
Onsdag: Löpning, löpband, 3x4 min intervaller, 40 min + motionscykel, 30 min
Torsdag: Löpning, 30 min
Fredag: Vila
Lördag: Motionscykel, 1h 50 min
Söndag: Längdskidor, Billingen, 1h 30 min
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej