I går opererade jag mig ännu en gång i min vänsterfot. Denna gång blev det en åtgärd för mitt "tarsaltunnelsyndrom". Läkaren tog bort lite av vadmuskeln som hade vuxit ut där det egentligen skulle vara sena. Sen klöv han även upp senskidan i hälen för att få bättre plats med stortåsenan.
 
Nu väntar kryckor några veckor och sen kan jag börja rehaba för att vara tillbaka med löpning till sommaren. Hoppas nu detta var det som behövdes för att få mig tillbaka till löpningen igen som jag saknat så.
 

3 kommentarer

Björn

30 Apr 2013 22:56

Krya på dig!
Hoppas se dig i spåret snart!

sten-inge andersson

07 May 2013 18:06

efter att ramlat ner från en byggställning, nyss hemkommen från kss med gipsat ben och arm, kan vi ta varann i hand och tävla om vem som kommer tillbaka till löpspåret snabbast hälsningar sten-inge andersson ( krya på dig )

Anders Carlsson

08 May 2013 15:37

Tack Björn!

Oj då, Sten-Inge. Verkar du är värre skadad än mig nu och det lutar nog att jag kommer tillbaka före dig. Hörde att du var i bra form innan. Jobbigt.

Kommentera

Publiceras ej