Nu äntligen känner jag att det har börjat vända. Fick ett brev från läkaren i veckan där han skrev att bilderna på foten såg bra ut. Har denna veckan också känt mig bättre och bättre i foten. Därför har jag också vågat mig på att köra på ordentligt på motionscykeln. Har kört alla dagar sen i torsdags.

I går var jag även i badhuset med Emma som hade badkväll med Istrum (friidrotten). Jag tänkte att jag skulle prova på lite simning. Förhoppningarna var inte jättehöga men det gick förvånansvärt bra. 30 minuters simning utan att känna ett dugg i foten var mer än jag hade hoppats på. Det betyder att jag kan köpa mig ett 10-kort på badhuset och simma ett par gånger i veckan det närmaste. Perfekt med den variationen med cykel och simning.

1 kommentarer

Mandie

01 Feb 2012 05:15

Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.



Thanks!



Mandie Hayes



Kommentera

Publiceras ej