Efter magsjukan är jag nu tillbaka i full träning igen. Men först var jag på massage där Kajsa fick loss en hel del i min vänstervad. Bra att hon fick bort det för det kan möljigtvis störa min fot. 

Igår fick jag med mig Cilla ut för backintervaller. Den 360 meter långa backen passar mig perfekt och den här gången blev det 6 intervaller.

Idag tog jag mig ut på ett ganska långt pass på rullskidor. Efter drygt 2 timmar hade jag dock hunnit bli rejält trött. Jag tyckte att jag körde på hårt men farten uteblev. Förhoppningsvis beror det på att det blåste ganska mycket.  

2 kommentarer

Fredrik

08 Aug 2012 10:35

Bra där!

Gött att du kommit igång med löpningen.

Hur kör ni intervallerna? Max upp och sedan gå ner? Eller joggar ni tillbaka?

Anders Carlsson

10 Aug 2012 21:05

Hej Fredrik

Det är 80-90% upp som gäller och sen är det jogg tillbaka.

Kommentera

Publiceras ej