I går fick jag med min kompis Claes ut på en löprunda i Petersburg. Vi skulle springa 5:an.

Perfekt att ha en löparkompis i spåret.

Men den glädjen varade inte länge. Efter 400-500 meter var Claes tvungen att släppa och lite senare vek han av mot 2.5 km-slingan...

Ja ja, jag fick väl kämpa på för mig själv i spåret. Och det kändes ganska bra. Sprang in på 20.40. Visserligen inte det snabbaste jag gjort men klart bättre än förra gången.

När jag kom i mål stod Claes och stretchade. Han var glad att han hade kommit före mig i mål. Skam vore det väl annars...

3 kommentarer

Peter Bertilsson

09 Sep 2007 22:07

Heja Claes!

Fredrik

11 Sep 2007 14:09

Cliff verkar ligga ungefär på samma nivå som under fotbollskarriären.

Anders Carlsson

11 Sep 2007 14:13

Jag vet inte vad som hände, men han har inte hört av sig om nån mer löprunda sen dess.

Kommentera

Publiceras ej