Då var höstens första spinningpass avklarat. Cilla körde passet innan och så tog jag med barnen till gymmet och så träffades vi i  trappan upp till spinninglokalen.  Det funkade bra. Cilla kör intensivpasset och jag köra medel. Kanske lite segt pass men det är bara att öka motståndet eller köra dubbel hastighet om det ska bli riktigt jobbigt.

Jag har också anmält mig till Billingehusloppet sista helgen i oktober. Loppet är 10,5 km. Det ska bli roligt att springa det. Förra helgen hade jag tänkt springa Hagenloppet men då var jag förkyld.

Nån mer som ska med och springa?

Anna?

1 kommentarer

Anna

04 Oct 2007 14:36

Hittade just din blogg. Kul att följa någon annans uppladdning. Du verkar ha lite bättre förutsättningar än mig...
Jag har just gett mig fn att ta mig till Mora men tiden är inte så väsentlig!
Lyckat till m uppladdningen!!!

Kommentera

Publiceras ej