Nu när vintern är här passar jag på att åka skidor så mycket som möjligt. Det finns till och med spår i Skara och det är inte helt fel. Spåren kanske inte är av samma klass som i tex Skövde men närheten gör att det är bra.
 
Men Billingen är för mig det bästa och det vill jag gärna åka emellanåt. Särskilt "gröna milen" som jag inte haft tillfälle att prova än. Men det kommer. Men jag åkte i alla fall "femman" med Oscar i fint vinterväder i Söndags. Riktigt trevligt. 
 
 
 
Lite träningsfakta:
Mån: Vila
Tis: Längdskidor Petersburg, 35 min.
Ons: Motionscykel, 45 min.
Tor: Längdskidor, Billingen, 1h 30 min.
Fre: Vila
Lör: Längdskidor, Petersburg, 1h
Sön: Längdskidor, Billingen, 1h lugnt med Oscar, Petersburg 2h.
 
Mån: Vila
Tis: Längdskidor intervaller, Planteringen, 1h
 

Kommentera

Publiceras ej