Den här veckan har gått i intervallernas tecken. I tisdags blev det stakintervaller på fina spår i Planteringen. I torsdag åkte jag till Råda. Där finns en bra backe att träna diagonalåkning i. Det blev några fina intervaller där också.
 
I går var spåren inte lika fina efter allt snöande. Järnvägsbanken mellan Götene och Lundsbrunn var ganska igensnöad så jag fick spåra själv. Jag körde upp en sträcka på knappt 700 meter och körde intervaller där. Blev till slut ett ganska bra pass. Efter 8 intervaller var spåren riktigt fina...
 
Före
 
Efter
 
Summering av veckan:
Måndag: Vila
Tisdag: Längdskidor, intervaller, Planteringen, 1 h
Onsdag: Vila
Torsdag: Längdskidor, distans + intervaller, Råda, 1h 45 min
Fredag: Vila
Lördag: Längdskidor, intervaller, Götene, 50 min
Söndag: Löpning, 40 min
 

Kommentera

Publiceras ej