I natt kom vi hem från vår semester på Mallorca. Kan meddela att det inte blev mycket till träning där. Ett litet löppass på stranden, en vattenpolomatch plus 2 tafatta försök till simning är allt jag har att rapportera i träningsväg.

Så idag var det givet att jag skulle träna. Vädret var dock inte det bästa: 11 grader, regn och blåst. Lite kontrast till vädret på Mallorca där det var 25-30 grader och strålande sol hela veckan.

Rullskidpasset var något omotiverande och det blev inte bättre när kontrollremmen på höger stav gick sönder. Inte mycket som går min väg just nu.


Jag och Oscar spelar vattenpolo. Snygga mössor har vi.


Bokläsning vid stranden.


Semestern avslutades med att jag fick krama Bamse. Ett bra slut på en bra semester.


Idag såg det ut så här. Inte lika inspirerande...

Kommentera

Publiceras ej