Lite enformigt är det. Men jag har inget val. Styrketräning är det som gäller om jag ska genomföra någon slags träning. Visst kunde jag skaffa mig en rullstol och träna som Emil Jönsson men riktigt så desperat är jag inte.

När jag nu summerar oktober har det blivit 19 styrkepass mestadels i källaren. Sista passet för månaden har dock precis klarat av på ett hotellrum i Randers (Danmark). Jag är här några dagar till så jag räknar med att det blir lite mer styrka här på rummet.

På tal om styrka så har jag inte kvar mycket av det i vänster vad. Den är just nu 3 cm mindre i omfång om man jämför med höger. Innan operationen var vänster vad något större. Ska tillbaka till läkaren och min sjukgymnast på fredag. Efter det hoppas jag kunna börja med att bygga upp vänster sida igen. Och kanske komma igång med lite konditionsträning.

Kommentera

Publiceras ej