Jag har tillgång till lite statistik över de som besöker min blogg. Man kan bland annat se vad folk har sökt på google för att komma till min sida. Man skulle kunna tro att det är "träning", "vasaloppet" eller något liknande som är populärast. Men det är något överraskande "bilar" eller "Ahlgrens bilar" som är överlägset i statistiken.

Det beror på ett inlägg som jag gjorde i augusti i fjol där jag skrev om att jag tog med bilar på en löprunda: http://anderscarlsson.blogg.se/2010/august/tog-med-lite-bilar-pa-rundan.html

Nu när jag skrivit det här inlägget lär jag bli ännu populärare på google vad gäller "bilar".

Men ni kan ju även prova att söka på "medaljjakten" eller "medalj vasaloppet". Där ligger jag i topp på google. Kul att vara bäst i nåt...

1 kommentarer

Björn

28 Oct 2011 23:21

Och du ligger 4:a på google med "lidingöloppet medalj". Så hittade jag hit :)

Kommentera

Publiceras ej