Som ni kanske förstår så startade jag inte i årets upplaga av Göteborgsvarvet. Det var aldrig aktuellt. Kanske berodde det på mitt startnummer? Jag hade nämligen fått nummer 503, exakt samma startnummer som jag hade i Lidingöloppet i höstas. Även där fick jag ställa in. Så nästa gång jag ställer upp i en tävling så vill jag inte ha 503....

Annars tränar jag på lite planlöst just nu och har inga direkta mål. Lite tråkigt känns det men jag försöker tänka att detta är en chans att få träna på utan press och bara njuta av träningen. När jag kommer tillbaka kommer jag troligtvis vara superladdad. Återstår bara att se när detta sker.

Det går nämligen lite upp och ner med min fot. Vissa pass känns det klockrent för att sen nästa gång inte kännas alls bra. Men känslan är ändå att det går åt rätt håll.

Kommentera

Publiceras ej