För några år sen bytte jag från Asics till Saucony eftersom jag alltid fick skoskav av Asics. Men idag tog jag fram mina gamla Asics igen och det kändes hur bra som helst i foten/vaden (sprang i går i mina Saucony och hade lite småkänningar). Kanske är det Saucony som har gäckat mig och min vadmuskel hela tiden?`

Men jag har sprungit i Saucony ett bra tag utan att få problem så jag är inte helt säker. Helt säkert är däremot att jag tänker prova mina gamla skor i några pass till och sen utvärdera detta.



Sprang för övrigt tillsammans med Cilla (min fru) idag och det var trevligt. En runda på 13 km runt Gröneskog lurade jag ut henne på och detta var nytt rekord för henne vad gäller längd på löppass. Jag hoppas vi får fler tillfällen att ge oss ut på träning tillsammans.

Kommentera

Publiceras ej