Den senaste tiden har det varit lite si och så med motivationen för min del. Men efter att det blev klart med operationen så har plötsligt motivationen ökat. Det kanske verkar konstigt eftersom jag kommer vara borta från träning ett bra tag i höst och vinter.

Men jag har bestämt mig för att komma tillbaka och då får jag passa på nu att träna så mycket det går så det finns "lite att ta av" i träningsuppehållet.

Så denna vecka har jag kört ganska hårt. 6 träningsdagar har det blivit och sammanlagt 7,5 timmars träning. Det har handlat om simning, löpning, rullskidor och cykel. Men nu åker jag på en minisemester med mina barn några dagar samtidigt som Cilla får jobba. Då blir det ett litet avbrott från träningen. Kanske kan behövas.

1 kommentarer

Malin

04 Jul 2011 11:47

Låter som en bra inställning, du får satsa på en superkompensation av ditt träningsuppehåll ;)

-



svar: Tack Anders! Det kändes starkt i fredags, i alla fall fram till sista 2 km men då var det ju redan avgjort :) Det hade varit kul under 40 fast då hade jag nog fått hoppa att ta emot lagerkransen och det var definitivt värt några extra sekunder att få springa med en sådan!



Kommentera

Publiceras ej