Då var kryckorna framme igen. I går var jag i Göteborg och fick stortån tillrättad efter att den inte läkt efter förra operationen.

Den skruv som satt i foten togs ut och ersattes med 2 nya titanskruvar. Denna gång slapp jag bli nedsövd och kunde ligga och följa med i operationen istället.

Nu blir det flertalet veckor med kryckor och jag kan nog glömma allt vad längdskidåkning heter denna vinter. Möjligtvis kan jag kanske åka lite i mars om det finns nån snö kvar då.

Förhoppningsvis känns allt bra till våren och jag kan börja löpträna så smått. Men nu är det bara vila som gäller för att få en så optimal läkning som möjligt.

2 kommentarer

LOPARJANNE

24 Dec 2011 12:05

Önskar dig en riktigt God Jul!

Anna

26 Dec 2011 07:51

God fortsättning och hoppas att läkningen går bra denna gången. Du kommer förmodligen att vara ordentligt laddad att börja träna igen efter denna ofrivilliga vila!

Kommentera

Publiceras ej