När jag har sprungit det senaste så har det känts bra i min fot men jag kände av intervallerna tidigare i veckan och i går när jag sprang en morgonrunda så kändes det inte riktigt så bra som det gjort innan. Efter det satte jag på mig fotbollsskorna och hade träning med 02:orna hela eftermiddagen (vi hade träningsdag). Det var nog inte helt lyckat för mig fot.

Idag blev det följdaktligen motionscykel istället för löpning. Jag har ju beställt nya skor som troligtvis kommer nu i veckan. Blir väl till att prova dem och ge mig ut i mjukt underlag i Petersburg. Funkar inte så är det nog tillbaka till löpvila som gäller igen tyvärr.

1 kommentarer

Mats

06 Apr 2011 10:49

Blir det månne Vätternrunt då?, kämpa på Anders , löpningen är du ju vass på så det löser sig snart, passa på att gå mycket, det stärker ju upp.

Kommentera

Publiceras ej