Jag har haft känningar i baksida lår plus lite i ena vaden det senaste. Har försökt stretcha men det har inte hjälpt. Tur det finns annan hjälp att tillgå. Massage hos Kajsa är verkligen inte bortkastat.

När man har varit hos henne känner man inte längre av några skavanker i musklerna och man känner sig pigg och fräsch.

Efter lördagens långpass kände jag mig ganska sliten. Men efter gårdagens massage var benen som nya igen. Idag blev det intervaller med Istrum på Skarahov och då var benen pigga igen. Inga känningar i varken baksida lår eller vad. 300-200-300-200-300-200-400 plus 12x60 var det som gällde ikväll. Ett perfekt pass för mig som behöver kvalitet i form av fartträning.

Nu blir det lite lugnare några dagar eftersom jag ska springa en halvmara (Läckövarvet) på fredag. Kanske kan jag få till lite rullskidor. Det var ett tag sen.

Kommentera

Publiceras ej