Det är inte ofta. Men det händer.

Att jag springer tillsammans med Cilla. Men igår hände det. Barnen var och lekte hos kompisar så vi tog en löptur trots att det regnade ganska mycket.

Vi stack iväg till Skaraberg för att köra intervaller i en 350 meter lång backe. 8 intervaller blev det och det kändes riktigt bra för min del. Cilla körde 5 stycken för att sen springa några kortare intervaller istället. Hon såg riktigt stark ut så jag är riktigt imponerad.

Med löpning till och från Skaraberg blev det 70 minuters löpning och det är nog rekordlänge för Cilla. Hoppas hon har fått mersmak på att springa lite längre än de 30 minuters löprundor hon brukar ta.

3 kommentarer

Cilla

18 Jul 2010 10:26

Ja det var ju riktigt härligt med ett lång-pass (med mina mått räknat). Kan nog tänkas att det blir fler gånger.....

Ingalill & Pelle Nyqvist

18 Jul 2010 21:36

Hej Anders !



Vi har läst mycket av din blogg ( men inte allt ) Kul att se att du är lika målinriktad som du alltid varit. VI kommer att följa dig.... och lycka till i fortsättningen.



Hälsar Ingalill & Pelle från Västkusten.

Anders Carlsson

18 Jul 2010 22:08

Räkna med att det blir fler gånger Cilla. Det var trevligt.



Hej Ingalill och Pelle! Vad kul att ni hittat min blogg. Ha en bra sommar.

Kommentera

Publiceras ej