Nu har jag till slut tagit det beslut jag borde tagit tidigare.

Jag vilar från löpningen ett tag och kör bara alternativträning. Jag har haft känningar i mitt underben på vänster sida ett tag. Det har inte gjort jätteont med det är något där som inte står rätt till. Jag skulle kunna köra på och hoppas på att det inte blir värre men det är ju inte jättesmart.

Surt bara att behöva avstå från löpning nu när jag närmar mig Lidingöloppet och egentligen ska springa som mest just nu. Men det finns ju så mycket annat att träna så jag ska nog inte försoffa mig helt. Rullskidor, simning och cykel finns ju att tillgå. Sen borde väl vattenlöpning med wet vest fungera?

2 kommentarer

Björn

25 Aug 2010 11:52

Jobbigt men rätt beslut!

Alternativträning är du ju duktig på så det blir nog inga problem.

Jenny

27 Aug 2010 16:22

Tråkigt, men rätt beslut!

Kommentera

Publiceras ej