Bästa träningen inför Lidingöloppet i närheten där jag bor är helt klart Billingen. För första gången i år gav mig dit idag tillsammans med Magnus för att köra Billingehusloppet (10,5 km) och lila milen. Många stigmeter blir det på dessa 20 km.

Det var lite tunga ben för min del men det gick hyfsat ändå. 46 minuter på första varvet och på den tuffa lila milen blev det 45 minuter. Magnus var med mig på första varvet men körde en annan slinga när jag sprang lila milen.

Bra träning blev det för mig och denna vecka har varit riktigt bra träningsmässigt. Jag har tyvärr lite känningar i vänster vad och lite i mina baklår. Det blir behandling hos min bror som är naprapat på tisdag. Det ska nog göra susen.

2 kommentarer

Jenny

09 Aug 2010 10:15

Vilken tur du har som har en naprapat i släkten!

Anders Carlsson

09 Aug 2010 11:12

Ja, det är inte helt fel. Det gör nog att jag tar tag i problemen tidigare och att jag förhoppningsvis kan slippa skador.

Kommentera

Publiceras ej