Efter ett långt löppass i torsdags och ett lång cykeltur i lördags kändes det som det var dags för ett intervallpass.

Men när Tholin frågade om jag skulle hänga på en 2 mil lång löprunda kunde jag inte tacka nej.

Vi körde först ett varv i Petersburg innan vi begav oss till Stenum och sen hemåt. Dryga 20 km blev till slut. Vi höll dryga 5 minuter per km och till en början kände jag mig seg i benen. Men ju längre rundan gick desto piggare blev jag.

På onsdag är det dags för spinning men sen ska jag nog se till att springa intervaller.

2 kommentarer

Janne

16 Apr 2009 17:15

Låter härligt med ett pass på 20 km. Och dryga 5 min per km. är ju en bra fart också.

Och jag tittar in här senare ikväll för att seom det blev intervaller idag :)

Anders Carlsson

16 Apr 2009 18:18

Du får ge dig till tåls. I morgon kväll kan du kika in här.

Kommentera

Publiceras ej