Så var det sista tuffa passet i min formtoppning inför lördagen gjord.

I går blev det ett löppass på dryga timman i Götene. Först sprang jag 6 km tillsammans med Cilla och sen begav jag mig till elljusspåret och körde två långa intervaller (en på 10 min och en på 8 min). Passade även på att kika en liten stund på när Götene plockade hem seriesegern i division IV.

Idag var det dags för spinning. Som vanligt fick jag upp pulsen högt så det blev bra träning för syreupptagningsförmågan.

Nu återstår bara ett lätt löppass innan jag på lördag morgon beger mig upp till Stockholm. Det är nu jag sakta men säkert ska komma i form. Återstår att se om jag lyckas.

3 kommentarer

jonas

24 Sep 2008 19:57

ja ha ja.....då var det som du skriver, snart äntligen dax för Lidingö. Kan tipsa om att på Marathon.se kan man få tips om banan och hur man kan lägga upp loppet. lycka till med laddningen och på loppet om vi inte ses innan!!!

E-Kå

25 Sep 2008 18:26

Lycka till på lördag. Jag håller tummarna som vanligt. Jag tror du kommer göra en kanontid:)

Anna

26 Sep 2008 07:35

Lycka till på lördag!Jag håller med ovanstående kommentar- jag tror att du kommer göra en kanontid.

Kommentera

Publiceras ej