Oscar har återhämtat sig bra efter operationen i torsdags. I fredags kom han hem men han kunde/vågade inte gå på foten. Så det var rullstol som gällde.

Men i går började han gå lite med kryckorna på morgonen och när det hade blivit kväll släppte han kryckorna och gick utan stöd. Förutom den sko han har utanpå gipset alltså.

Jättekul att se hur glad Oscar blev när han märkte att han faktiskt kunde ta sig fram utan rullstol.

Jag har också återhämtat mig bra efter Göteborgsvarvet. Jag har kört ganska lugn träning med bland annat cykel, rullskidor och styrketräning.

Nu kan jag börja gå på lite hårdare i träningen igen. Jag ska försöka komma ut på backig terränglöpning så jag får så "Lidingöloppslik" träning som möjligt.

125 dagar är det kvar till Lidingöloppet och 280 dagar kvar till Vasaloppet.

Kommentera

Publiceras ej