Idag har hela familjen varit i badhuset. Och som vanligt blev det lite simning. Vi brukar simma en halvtimma var.
De tre senaste gångerna har vi simmat när vi varit där med barnen. Första gången hann jag 44 längder, andra gången 47 längder och i dag blev det 51 längder.

Känns bra att man hela tiden blir bättre. Vet inte om jag har så stor nytta av det i skidåkningen men...

På tal om skidåkning så blir det av i morgon eftermiddag. Var det blir vet jag inte än, men det lutar väl åt Billingen, där de har utökat konstsnöspåret till 1400 meter.

SMHI har utlovat snö i  kväll och i natt och slår det väl ut kanske det finns spår mellan Lundsbrunn och Götene i morgon. Men än så länge har det inte kommit nån snö. Lite underkylt regn får vi nöja oss med. Inte riktigt vad jag hoppas på.

Men i morgon vaknar jag väl och ser 1 dm nysnö utanför fönstret?

Kommentera

Publiceras ej