Idag känner jag mig helt orkeslös.

Känns nästan som man gör efter en maginfluensa.

I går provade jag en ny teknik på rullskidor efter tips från min coach. Den nya tekniken orkade jag köra i 45 minuter. Sen var jag helt slut.

Cilla filmade mig också när jag åkte. Sen skickade jag den till min coach som hade en del synpunkter på min teknik. Det mesta såg överraskande bra ut men det fanns detaljer som behöver bli bättre. Väldigt bra att få den feedbacken.

Det får jag öva på när jag blivit piggare. I dag är det bara vila som gäller. Förhoppningsvis är det ingen sjukdom på gång. Jag får avvakta och se.

4 kommentarer

Fredrik

13 Aug 2008 19:17

Coach? Vem? Åke Jönsson?

Anders Carlsson

14 Aug 2008 08:49

Nej.

Fredrik

14 Aug 2008 17:35

Ska detta tolkas som att "coachen" var ett skämt/lögn?

Anders Carlsson

14 Aug 2008 22:10

Nej, jag skulle aldrig ljuga i bloggen. "Coachen" kanske mer kan ses som en mentor och hon bor just nu i Östersund.

Kommentera

Publiceras ej