Har efter löpträningen i måndags haft ont i vaden och neråt foten mot tån på höger sida. Först idag har det börjat släppa. När jag tänker efter så kände jag ungefär likadant efter Billingehusloppet.

Man blir lite orolig med tanke på min tåskada som jag har fått Cortison mot.  Svårt att säga om det hänger ihop med min artros i tån.

Fan, börjar känna mig som Fredrik Ljungberg. Slutar det göra ont på ett ställe, börjar det på ett annat. Men det är nog ingen slump att alla skador hamnar på höger sida.

Jag får nog hålla upp med löpning ett tag, men det är ingen katastrof. Jag kan ju köra rullskidor, inlines eller spinning. Spinning var jag på i kväll förresten. I helgen tänkte jag köra inlines om vädret tillåter. Då slipper jag fresta på tån nånting, utan kan köra skate i uppförsbackarna.

Kommentera

Publiceras ej