Det har varit en del fina skiddagar det senaste. Men jag har kört cykel och simning.

Men idag kom så ett snöoväder och då passade jag på att göra mitt första pass på längdskidor för säsongen tillsammans med Cilla. Det är så vi firar Alla hjärtans dag...

Det snöade i princip hela tiden och spåren på Billingen fylldes med mer och mer snö vart eftersom vi åkte. Känslan i foten var väl sisådär också. Min högerfot som jag inte har opererat fick jag också känningar i. Därför körde jag mest stakning.

Men det var ändå en trevlig känsla att vara tillbaka i spåren igen. Det gick inte särskilt fort när jag åkte men det spelar mindre roll. Det intressanta nu är att se hur foten reagerar på detta. I morgon kommer jag nog få det svaret. Just nu nån timma efter passet känner jag i alla fall inget. Låt det fortsätta så.

Kommentera

Publiceras ej