Då var gipset borta från mitt ben. Skönt att äntligen bli av med denna klump. När läkaren hade tagit bort gipset var det en enorm befrielse men glädjen blev kortvarig. Han tog genast fram en ännu större klump att ha runt benet. Tankarna for direkt iväg till 80-talet där snowjoggers var populärt bland oss barn.

Denna röda sko är nog tyvärr ännu större än de jag hade när jag gav mig ut för att leka i snön i Ardala.

Men mycket till lek blir det inte i den här utstyrseln. De närmaste 4 veckorna får jag inte göra mycket mer än att träna överkroppen. Konditionsträningen får vänta tills november då jag troligtvis får börja med lite motionscykel.

Träffade min sjukgymnast idag men det var mest för att bekanta oss med varandra. Vid nästa besök i början av november ska jag däremot få lite rehab-övningar med mig hem. Tills dess lufsar jag runt i mina snowjoggers.

1 kommentarer

Björn

04 Oct 2011 11:23

Snygga!

Kommentera

Publiceras ej