Jag är riktigt seg i kroppen just nu. Har precis kommit hem från ett litet pass på Planteringen där jag bland annat körde stakintervaller.

I går var jag i Råda och fick till riktigt bra diagonalåkningsintervaller. Jag hittade en slinga som var ca 700 meter som gick uppför hela vägen. Perfekt för mig som åker mestadels på flackt underlag annars. Jag behöver verkligen detta så "Rådaintervaller" kommer det bli fler gånger.

Jag har i övrigt tränat ganska mycket det senaste (har haft 3 träningsfria dagar senaste 13 dagarna) och det börjar kännas nu. Men det är helt enligt plan.

Men nästa vecka blir en lugnare vecka då jag ska försöka hitta en liten formtopp till Landvetterloppet som går nästa söndag.

För er som vill gräva ner er djupare i min träning så hänvisar jag till FunBeat.

Kommentera

Publiceras ej