Mina fotproblem är kända för de som följer min blogg och jag har länge funderat på att skaffa något slags inlägg för mina löparskor. Valet föll på hålfotsinlägg som ger min fot mer stöd och som gör att inte vänsterfoten "faller ner".

Tillsammans med kineseotejpning skulle väl detta göra susen? Ja, det gjorde det nog. Jag var ikväll ute i en timma, något jag inte varit sen i augusti eller nåt sånt. Men jag tog två gångpausar när jag fick lite småkänningar för att inte riskera nåt.

Jag tror detta kan fungera för mig och kommer fortsätta att springa med hålfotsinlägg kompletterat med tejpning. Men jag springer lugnt och försiktigt och tänker inte stressa. Det är gott om tid tills den "riktiga" löpsäsongen kör igång.

2 kommentarer

Piratfarsan

14 Feb 2011 07:30

Låter jobbigt det där, hoppas det löser sig till riktiga säsongen drar igång.

Björn

18 Feb 2011 09:28

Gött iallafall att det går åt rätt håll!

Kommentera

Publiceras ej