38 sekunder.

Så nära var jag att hamna i led 3 på Vasaloppet. Idag blev seedningen klar efter helgens lopp och hade jag åkt under 2:31 så hade jag hamnat ett led längre fram. Inte jättekul men ingen katastrof heller. Led 4 är helt OK men nu blir jag bra sugen på att ställa upp i ett lopp till för att ge det en chans att klara gränsen.

Jag har också börjat springa så smått. Men det krävs att jag har något slags stöd för foten. Just nu kör jag med kinesiotejp och det fungerar ganska bra. Jag ska ge tejpen chansen några veckor och sen ska jag utvärdera tillsammans med Skövde Rehabcenter som har hjälpt mig mycket. Bland annat har jag varit där och fått en del akupunktur.

2 kommentarer

Christer

08 Feb 2011 22:20

Kan bara säga lycka till

Carl-Olof Carlsson

11 Feb 2011 11:15

Ge inte upp. Än är det inte kört

Kommentera

Publiceras ej