Styrketräning? Nej.
Rehab? Nej.
Motionscykel? Nej.
Inget? Ja.

Efter operationen för drygt en vecka sen har jag inte gjort något vettigt. Om inte bokläsning räknas till det då förstås. Men annars går det mesta ut på att bara vila och få foten att läka igen. Och det är ju det som är viktigast just nu.

Det är ju naturligtvis jobbigt att känna att man är i dålig kondition och att det är en lång väg tillbaka när väl den resan börjar igen. Men just nu orkar jag inte tänka så mycket på det. Nu vill jag bara bli hel igen och få möjligheten att röra på mig.

 



Ska åka till vårdcentralen på fredag och ta bort stygnen. Efter det tror jag att ska börja med lite styrketräning igen. Motionscykel vet jag inte riktigt när det blir. Får väl prova om ett tag för att se hur foten reagerar. Borde gå att cykla utan att belasta stortån alltför mycket.

Men fram till dess gör jag inget, ingenting alls.

 

Kommentera

Publiceras ej