Efter mitt något deppiga inlägg häromdan kan jag meddela att jag är lite gladare idag.

Jag var hos min bror som är naprapat i tisdags och han hitta lite låsningar i ryggen och sen körde han ström. Efter det kändes det som foten kändes bättre nästan med en gång.

Så jag har börjat känna på löpningen igen. Men då bara genom att varva promenad med lite löpinslag. Känns som det är bra att få lite "genomblödning". Och foten har reagerat positivt på det. Efteråt kändes det ingenting. Det har tidigare svullnat upp lite efter mina rundor men nu gjorde det inte det och idag kändes foten riktigt bra.

Idag tog jag en cykeltur också det för att få lite genomblöding och för att hålla upp konditionen. I morgon blir det spinning för första gången på länge. Då kommer jag definitivt att få upp pulsen rejält. Det var verkligen ett bra tag sen.

Sen fram emot helgen kommer det nog bli en löprunda igen. Hoppas verkligen på att foten känns bra då också.

3 kommentarer

Björn

08 Sep 2010 21:37

Jag håller återigen tummarna....

Magnus Wiklund

09 Sep 2010 20:00

Känns skönt att du är på G igen!

Har läst din blogg i ett halvår nu, och jag gillar den verkligen.

Anders Carlsson

09 Sep 2010 21:16

Hej Magnus. Vad glad jag blir när du säger att du följer mig. Du är varmt välkommen att lämna fler kommentarer.

Kommentera

Publiceras ej