Inget ont som inte har något gott med sig. Löpvilan har gjort att jag har fått chansen att åka mer rullskidor än tidigare. När oktobers träning summeras kan man tydligt se detta:



Staplarna är träningstid på rullskidor och siffrorna står för antal träningsdagar på rullskidor. 12 rullskidpass denna månad är lika många som jag hann med på hela 2009. Och om man jämför med i fjol hade jag vid den här tiden på året hunnit med blygsamma 3 rullskidpass att jämföra med årets 31.

Tyvärr orkar jag inte riktigt jämföra löpningen. 1 pass på 11 minuter i oktober månad i löparskorna imponerar inte...

3 kommentarer

Fredrik

02 Nov 2010 15:02

Vad är det för program du har dragit staplarna ur?

Anders Carlsson

02 Nov 2010 15:28

Från FunBeat naturligtvis!

MarathonJohan

05 Nov 2010 12:43

Grymt att få till så många rullskidspass. Mina rullskidor har mest stått och samlat damm det senaste halvannat året. Kanske dags att få till ett pass eller två innan snön kommer, för några "riktiga" skidor har jag ju inte :)

Kommentera

Publiceras ej