- Hej, hur är läget?
- Bara bra. Själv då?
- Jo tack, det rullar på.

Känner ni igen det? Artighetsfraser när man egentligen inte har något att säga till varandra. Precis så känner jag när jag skriver det här inlägget. Det har gått 6 dagar sen senaste inlägget så jag känner att jag pliktskyldigt måste skriva nåt.

Så jag får väl skriva att det rullar på. Sen senaste inlägget har jag åkt några pass på rullskidorna och lyssnat på 80-talsmusik. Inte mycket att berätta annars från det. Jag får väl återkomma när jag har något mer intressant att skriva.

2 kommentarer

Fredrik

11 Oct 2010 08:57

Vilken låt har varit bäst?

Anders Carlsson

11 Oct 2010 12:11

Hej Fredrik

jag har inte lyssnat igenom hela än och det är väldigt många låtar som varit bra. Men jag blev på gott humör när de spelade "Don't you want me" med Human League.

Kommentera

Publiceras ej