En godkänd insats.

Mer än så var det inte när jag kom in som sexa i min klass i gårdagens Terräng-DM i Lidköping. Banan som var 2km skulle vi springa fyra varv och mitt mål var att hålla 8 minuter per varv. Det gick bra första två varven men sen orkade jag inte hålla uppe tempot riktigt.

Det kändes som om jag inte riktigt hade den rätta motivationen att ta ut mig det lilla extra. Jag kom i mål på 32:25 en bra bit från medalj.

Barnen sprang också och det gick bättre för dem. Oscar blev trea i sin klass trots att han sprang med håll nästan hela tiden. Emma var inte långt efter och slutade femma bland tjejerna.

1 kommentarer

Carl-Olof Carlsson

04 May 2010 20:22

Även om insatsen inte motsvarade dina förväntningar

Se det som ett rjält träningspass inför Göteborgsvarvet

Kommentera

Publiceras ej