Så här en dryg vecka efter Vasaloppet har jag redan kommit igång ordentligt med löpträningen. Jag har bland annat hunnit med två distanspass. I går fick jag sällskap av Linda Eriksson. Kul att inte vara ensam för en gång skull.

Lika kul var det inte i måndags på spinningen. Det var väldigt dålig luft i lokalen och mina ben var inte pigga direkt. Nej, det passet glömmer vi.

Jag ska försöka hinna med lite mer löpning innan vi ger oss av för en veckas skidsemester i Branäs. Lockar inte riktigt med längdskidåkning men det kommer nog bli lite längd där ändå även om det mesta kommer handla om utförsåkning.

Kommer nog även ta med löparskorna. Återstår att se om jag hittar nånstans att springa.

1 kommentarer

LOPARJANNE

19 Mar 2010 15:27

Då är du en bra bit på väg mot Göteborgsvarvet nu då?

Förstår att längdskidåkningen inte är något du går igång på så där jätte mycket nu.

Men du behöver ju inte prestera så det är nog ganska skönt ändå när du kommer ut.

Kommentera

Publiceras ej