Har precis avslutat mitt fjärde löppass här i Stockholm och jag måste säga att det börjar kännas i mina ben. När jag skulle starta kvällens intervallpass kände jag stelhet både i vader och lår. Tog en ganska lång uppvärming innan jag körde igång för att om möjligt bli lite mjukare.

På schemat stod 3x6x1 minuter med 1 minuts vila (setvila på 3 minuter). Det gick förvånansvärt bra ändå tycker jag. Höll nog i snitt 3:30-tempo på intervallerna. Kanske inte jättesnabbt för en 60 sekunders intervall men ändå OK med tanke på att jag hade några pass i benen innan.

Nu återstår "bara" ett långpass i morgon innan jag avslutar lägret. En rapport om det kommer i morgon kväll.

2 kommentarer

Cilla

17 Jun 2010 17:20

Och jag har kört ett litet miniläger här hemma. Sprungit två dagar på raken. Inte illa för att vara mig! :)

Anders Carlsson

17 Jun 2010 22:14

Härligt Cilla. Det blir nog en löpare av dig också ska du se...

Kommentera

Publiceras ej