Jag ska tävla i morgon.

Och efter det är det normalt med lite träningsvärk. Men nu har jag haft träningsvärk i flera dagar innan loppet. Jag åkte skidor tisdag och onsdag och efter det fick jag enorm träningsvärk i ben och armar. Jag har även skottat en del snö så det måste ha hjälpt till. Men detta har jag i princip gjort hela vintern så jag är lite frågande till varför jag fick sån enorm träningsvärk just nu.

Jag provade att åka lite skidor i dag och det kändes stelt. Men det blev i alla bättre mot slutet och ikväll har jag stretchat lite. Hoppas det känns bättre i morgon. Ingen jättebra känsla direkt men det är bara att ge järnet i morgon och se hur långt det räcker.

2 kommentarer

karl

06 Feb 2010 22:27

lycka till i morgon, får se hur länge jag kan hålla din rygg mvh karl

Anna

06 Feb 2010 23:33

Lycka Till!

Kommentera

Publiceras ej