Just nu är jag på kurs i Stockholm. Kommer vara här till och med torsdag och då passar jag på att springa de tre kvällar jag kommer vara här.

Tanken är att jag ska göra tre ganska långa pass i lugnt tempo.

Ikväll vad det dags för första passet.  Det blev ca 90 minuter i lugnare tempo än jag tänkt mig. Benen kändes tunga sen loppet i lördags så det gick inte fort direkt. Sen vågade jag inte riktigt springa på för fort eftersom jag har två likadana pass kvar.

Samtidigt var det rejält kuperat i det spår i Lill-Jansskogen jag sprang i så efter ett tag gav mig ut på gatorna i Stockholm och sprang istället. Det kändes bättre.

Nu har jag fått i mig pyttipanna med ägg och tillhörande öl. Sen har jag varit på 7Eleven och köpt lite godis och dricka. Det kan jag unna mig på mitt läger.

I morgon kommer jag troligtvis få sällskap på min runda. Återkommer med ny rapport i morgon kväll.

2 kommentarer

Piratfarsan

26 Oct 2009 22:12

Strålande tider, härliga tider, Lilljansskogen är ju fin att springa i, Djurgårn är nog också trevlig skulle jag tro, har själv aldrig sprungit där men...

Synd att vi inte kunde träffas, men det kanske är lika bra, du springer ju så jä**a långt :-)

Lars

27 Oct 2009 15:21

Verkade som det gick bra i helgen för hela familjen, skoj! Lyxigt med kurs och möjlighet till lite extra träning nu i Sthlm. Du gör helt rätt som passar på att unna dig lite gott när det är läger. Det hör liksom till :).

Kommentera

Publiceras ej