Då var mitt miniläger i huvudstaden avslutat. Avslutningspasset blev en runda runt Djurgården och sen en sväng runt Östermalm.

Benen kändes förvånansvärt pigga ändå och jag kunde hålla uppe tempot hyfsat.

Jag får vara riktigt nöjd med mitt läger. Totalt blev det ca 5 timmars löpning och ungefär 57 avverkade kilometer.

Nu blir det definitivt vila från löpningen ett tag. Det är nog dags att plocka fram rullskidorna på nästa pass så även överkroppen för jobba lite.

I morgon avslutas min kurs här och jag kan äntligen åka hem till min familj. Jag längtar hem nu.

4 kommentarer

Anonym

29 Oct 2009 17:21

"Miniläger"- med kurs inkl.träning, vilken bragdvecka. Emma o Oscar är nu riktigt med i loppen. Nu behövs det en rejäl vilopaus under kommande helg.



/Mor o Far

Carl-Olof Carlsson

29 Oct 2009 17:27

"Miniläger"- med kurs o hårdträning.

Emma o Oscar börjar tydligen få rutin på loppen.

Hoppas att helgen blir en rejäl vilopaus.



Mor o Far



Björn

30 Oct 2009 10:03

57 km på tre dagar i sträck! Puh!

Gött jobbat!!!

Janne

02 Nov 2009 20:59

Bra jobb! Nu vilar du och låter kroppen suga i sig träningsdosen...

Kommentera

Publiceras ej