Här kommer en liten rapport från Torsby och träningslägret.

I går eftermiddag blev det 8 hela varv (ca 20 km) i tunneln och det kändes ganska bra även om det var mer kuperat än jag trott.

I morses var det dags igen och idag kände jag av träningsvärk i ljumskarna och det var riktigt jobbigt bitvis. Som tur var hade jag sällskap hela tiden idag av Mats Ljungqvist och det var välbehövligt. Vi orkade faktiskt med 10 hela varv (26 km) och drygt två timmars åkning.

Nu har vi ätit och om en stund är det dags att åka ner till tunneln igen och köra. Undrar hur kroppen kommer reagera på detta. Mina ben är definitivt inte sugna på att åka något mer. Jag ska försöka dubbelstaka så mycket det går.

Kan även tillägga att vi har ett kanonboende här med bra mat och ett jättefint hus vi bor i.

Kommentera

Publiceras ej