Löpning kan vara ren njutning. En dag då allt känns hur bra som helst. Benen är lätta och man har en känsla av att orka hur mycket som helst. Någon eventuell skada som man har eller har haft känner man inte av alls.

Ikväll var det exakt en sån känsla. Jag kände direkt när jag tog de första stegen att det liksom inte fanns nåt motstånd. Jag sprang upp mot Skaraberg och där blev det 6 stycken 400-metare i backe. Även detta gick riktigt bra. Jag sprang snabbare och snabbare för varje intervall.

Till slut fick jag dock ge mig och bege mig hemåt där nu Champions League väntar. Det gör inte ont det heller.

2 kommentarer

Anna Norgren

04 Nov 2009 20:29

Du verkar vara inne i ett bra flyt just nu- nya rullskidor och löppass som känns bra.Hoppas att det håller i sig länge.

MarathonJohan

04 Nov 2009 22:20

Det är såna pass som ör löpningen så underbar tycker jag!

Kommentera

Publiceras ej