Så då sitter jag här kvällen innan Göteborgsvarvet och funderar kring vad jag kommer få för tid i morgon.

Minsta kravet jag har är att klara mitt pers från -91 på 1.32.50. Men det skulle vara trevligt att hamna under 1.30 men det kan nog bli svårt. Mer rimligt är nog strax över 1.30.

I fjol sprang jag i mål på 1.36 men då startade jag långt bak så den tiden är svår att jämföra med.

I eftermiddags tog en liten löprunda på 20 minuter bara för att känna på det. Det kändes ganska bra men nu är jag sugen på att åka ner till Göteborg för den där härliga atmosfären. Jag återkommer om resultat i morgon kväll.

2 kommentarer

Piratfarsan

16 May 2009 07:28

Kör hårt och lycka till med att slå rekordet.

ulrika

16 May 2009 19:29

Kul att du klara under 1.32.50!!!



Nu är du värd en bärs!



Hälsningar

Ulrika och Franco

Kommentera

Publiceras ej